Aktualności
Obsługa klienta w czasie pandemii

Drodzy Klienci!

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego w naszym kraju oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, informujemy, że ograniczyliśmy prace Biura Obsługi Klienta do kontaktu:

telefonicznego - infolinia i wsparcie techniczne pod numerem 123127000, w godzinach od pn.-pt.  8:00-19:00 w sob. od 9:00-13:00

e-mail - wysyłając wiadomość na adres biuro@inetcentrum.pl

e-BOK -  dostępne pod adresem www.inetcentrum.pl.  Dane do logowania znajdą Państwo w swojej umowie abonenckiej.


Zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z naszą firmą. Za ich pośrednictwem mogą Państwo: przekazać informacje na temat jakości działania naszych usług, uzyskać  pomoc techniczną,  zmienić warunki dotychczasowej umowy, zgłaszać zapotrzebowanie na nowe usługi .

Realizację wpłat prosimy dokonywać przelewem na indywidualne konto bankowe, którego numer widoczny jest na dostarczanych Państwu fakturach, ale także po zalogowaniu się do e-BOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta).
Dodatkowo numer ten może zostać przekazany na prośbę Abonenta podczas kontaktu telefonicznego, po uprzednim zweryfikowaniu danych lub
drogą elektroniczną  czy też SMS-em na wskazane w umowie dane kontaktowe.

Dziękujemy za okazanie zrozumienia dla podjętych przez nas działań, mających na celu zminimalizowanie ewentualnych, groźnych skutków sytuacji, w której wszyscy obecnie się znaleźliśmy.

Zobacz pozostałe