Pragnąc zapewnić najwyższą jakość i dostępność obsługi dla naszych Klientów zapewniamy szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych:
- Nasze Biuro Obsługi Klienta znajdujące się w Myślenicach przy ul. Ppłk. Jana Dunin-Brzezińskiego 10/27 spełnia wymogi dostępności dla osób z upośledzeniem narządu ruchu. Bezpośrednio obok BOK dostępne są 2 oznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Udostępniamy osobom słabowidzącym udogodnienie polegające na możliwości pokazania na monitorze komputera informacji dotyczących świadczonych usług komunikacji elektronicznej w formacie umożliwiającym zapoznanie się takiej osobie z tymi informacjami (przy użyciu dużej czcionki lub odczytanie przez oprogramowanie).
- Zapewniamy bezpłatny dostęp do polskiego tłumacza języka migowego od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Osoba niepełnosprawna zobowiązana jest zgłosić firmie Inet Centrum Sp. z o.o. zamiar skorzystania z tego udogodnienia telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Udogodnienie zostanie udostępnione w uzgodnionym terminie.
- Przy zawieraniu umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej oraz na żądanie Abonenta, będącego osobą niepełnosprawną, oferujemy pomoc we właściwym skonfigurowaniu urządzenia dostępowego dla tych usług.
- Udostępniamy na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej wzorzec umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, regulamin świadczenia usług komunikacji elektronicznej oraz cennik sporządzony na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze w alfabecie Braille’a (w terminie 30 dni od złożenia żądania) albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, przy czym za teksty autentyczne uznaje się wzorzec umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, regulamin świadczenia usług komunikacji elektronicznej oraz cennik w alfabecie łacińskim.
- Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej udostępniamy, w terminie nieprzekraczającym 30 dni od złożenia żądania, informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług komunikacji elektronicznej na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym. Udostępniamy również szczegółowy wykaz wykonanych połączeń sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
- Udostępniamy sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych.
- Nasza strona internetowa jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością, zgodnie ze standardem Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0) na poziomie AA.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnień na rzecz osób niepełnosprawnych, związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, przed realizacją udogodnienia mamy prawo zażądać okazania, do wglądu, dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.).
Wzorce umowne sporządzone na potrzeby druku przy użyciu dużej czcionki dostępne są poniżej.